FAQ
  • Jak szybko wysyłane są skiny?

    Skiny wysyłane są w ciągu 1 minuty, jednak w przypadku awarii serwerów Steam, czas wysyłki może się wydłużyć.

    Co zrobić jeśli nie otrzymałem zamówionego skina po upływie 10 minut?

    Możesz skorzystać z opcji ponownej wysyłki znajdującej się na stronie "Twoje zamówienia". Jeśli to nie działa i jesteś pewny, że serwery Steam działają stabilnie (możesz to sprawdzić na stronie https://steamstat.us/ ), napisz do nas wiadomość, w której podasz:
    - ID zamówienia
    - Nazwę przedmiotu
    - Stan przedmiotu
    - Trade URL
    - Datę zamówienia
    Jak najszybciej spróbujemy wyjaśnić, co się stało.

    Czy dodacie skina "x" do Waszego sklepu?

    Możemy :) Napisz do na wiadomość, może Twoja propozycja pojawi się za kilka dni w sklepie.

    Ile czasu przysługuje mi na odbiór zakupionego przedmiotu?

    Wszystkie przedmioty możesz odebrać w ciągu 24h. Wyjątek stanowią skiny z losowych skrzyń. Na odbiór tego typu przedmiotów masz 14 dni, czyli tyle, ile maksymalnie pozwala Steam.

    Co w przypadku, gdy nie odbiorę przedmiotu w wyznaczonym czasie?

    Jeśli chodzi o normalne skiny - otrzymasz zwrot wydanych funduszy po upływie 24h, a przedmiot trafi z powrotem do sprzedaży. W przypadku losowych skinów, skin trafi do ponownej sprzedaży, ale nie otrzymasz zwrotu wydanych funduszy. Jeśli będziesz chciał odzyskać wylosowany przedmiot, skontaktuj się z nami.

    Podczas próby zmiany Steam Trade URL lub zakupu przedmiotu wyświetla mi się komunikat "Podany URL jest niewłaściwy. Sprawdź, czy Twoje konto Steam nie posiada żadnych ograniczeń." Co zrobić?

    Oznacza to, że podany przez Ciebie Steam Trade URL nie działa i nie jesteśmy w stanie wysłać do Ciebie zamówionych produktów. Możliwości jest kilka:
    - Możliwe, że nie masz aktywnego Steam Guard przez minimum 15dni (niedawno założyłeś konto Steam, zmieniałeś niedawno hasło itd.).
    - Możliwe, że nie skopiowałeś kilku ostatnich znaków w linku, albo po prostu podałeś całkowicie inny link.
    - Możliwe, że posiadasz trade bana.

    Co oznacza status "W realizacji" w zakładce "Twoje zamówienia"?

    Twoje zamówienie zostało złożone niedawno i oczekuje na wysyłkę.

    Co oznacza status "Do odbioru" w zakładce "Twoje zamówienia"?

    Przedmiot został już wysłany i oczekuje na odbiór na platformie Steam.

    Co oznacza status "Dostarczone" w zakładce "Twoje zamówienia"?

    Przedmiot został przez Ciebie odebrany

    Co oznacza status "Niedostarczone" w zakładce "Twoje zamówienia"?

    Odrzuciłeś ofertę wymiany, stworzyłeś kontrofertę, lub bot nie jest w stanie wysłać przedmiotu (np. przez obciążone serwery Steam).

    Co oznacza status "Zwrot" w zakładce "Twoje zamówienia"?

    Oznacza to, że Twóje zamówienie zostało cofnięte (przedmiot wrócił do sprzedaży, a Ty otrzymałeś zwrot wirtualnej waluty wPLN). Zwrot nie dotyczy przedmiotów ze skrzynek z losowymi skinami - na ich odbiór masz 14 dni, po tym czasie przedmiot wraca do sprzedaży, a Tobie nie przysługuje zwrot wPLN.

    Co oznacza status "Anulowane" w zakładce "Twoje zamówienia"?

    Status ten dotyczy wyłącznie przedmiotów ze skrzynek z losowymi skinami. Oznacza on, że przedmiot nie został odebrany w ciągu 14 dni od dokonania zakupu. Przedmiot wrócił do sklepu, jednak nie został przyznany zwrot wPLN.

    Doładowałem portfel, a nie mogę otworzyć żadnej skrzynki. Co robić?

    Najczęstszym powodem jest nieuzupełniony profil. Uzupełnij swój profil i sprawdź ponownie.


    FAQ będzie z czasem aktualizowany.